پروتئین وی

پروتئین وی مکملی با منبع پروتئینی بالا با درصد جذب بالا می باشد و مناسب برای تمامی افراد از مبتدی تا حرفه ای است.

دوپینگی طبیعی با کافئین

کافئین یکی از مهم ترین مکمل های مهم و کارآمد است که بیشترین دوز مصرفی آن توسط بدن استفاده می شود.

سیترولین چیست؟

سیترولین باعث افزایش تولید نیتریک اکساید و گشادی عروق و افزایش رگ دار شدن بدن و پمپ بهتر عضلانی می شود.

بدنی نچرال با بدنسازی طبیعی

برخی افراد بدنسازی را با هدف نچرال بودن شروع می کنند. این افراد از هیچ گونه داروی استروئیدی و سایر مکمل ها استفاده نمی کنند.

گلوتامین چیست و چه کاربردهایی دارد؟

مصرف گلوتامین به صورت مکمل برای افراد مبتدی ضرورت چندانی ندارد و ترجیحا برای افرادی مناسب می باشد که در دوران کات می بالشند.

تفاوت فیتنس و فیزیک

فیتنس ورزشی مناسب برای افراد با جثه ظریف می باشد. معیار انتخابی فیزیک قد، چهره، مدل مو و شکل شلوارک ها می باشد.

مکمل های بدنسازی خانگی

از آنجایی که خرید مکمل های ورزشی مقرون به صرفه نمی باشد و در برخی موارد به علت ناآگاهی ورزشکاران از انواع مکمل ها، باعث خرید مکمل تقلبی می شود، شما می توانید با آموزش هایی که ما در اختیار شما قرار می دهیم مکمل‌های مورد نیاز خود را تهیه کنید.

نکاتی که برای شروع بدنسازی باید بدانید

فرد مبتدی قبل از شروع ورزش بدن سازی باید یکسری نکات مهم را رعایت کند. شما می توانید با مطالعه این محتوا به تمام نکات مهم دست یابید و به هدف خود نزدیک تر شوید.

افزایش حجم عضلانی، با مکمل های گیاهی خانگی

استفاده کردن از مکمل ها باعث اثربخشی هرچه بهتر ورزش می ‌شود. از آنجایی که در برخی موارد قیمت های مکمل ها خیلی گران است می توانید با کمک مواد غذایی در خانه تا حدودی باعث رشد عضلات خود شوید.

چگونه یک گینر خانگی درست کنیم؟

گینر، از دسته مکمل هایی می باشد که افرادی که قصد افزایش حجم عضلانی خود را دارند از آن استفاده می‌کنند. زمان مصرف گینر معمولا اول صبح است،اگر قصد تهیه گینر خانگی را دارید این مطلب را بخوانید.

مکمل بتا آلانین چیست و چه تاثیری بر خستگی دارد؟

بتاآلانین یک اسید آمینه غیر ضروری است که در کبد تولید می شود. همچنین افراد می توانند با مصرف غذاهایی مانند مرغ و گوشت بتاآلانین مورد نیاز خود را جذب کنند.

کراتین چیست و چه تاثیراتی بر بدن دارد؟

کراتین مکمل تغذیه ای برای افراد ورزشکار می باشد و مناسب برای انواع بیماری مانند دیابت، آرتروز، فیبرومیالژیا، پیری، افسردگی نوجوانان و ایسکمی مغز و قلب مناسب می باشد.

برای آماده سازی مسابقات بدنسازی چه اصولی را باید رعایت کنیم؟

برای شروع یک مسابقه باید چه پس زمینه هایی داشته باشید تا بتوانید در آن مسابقه پیروز شوید.

انواع مسابقات بدنسازی آقایان

با مسابقات بدنسازی و شرایط آن و نقش دارو در این ورزش بیشتر آشنا شوید.

وزن مناسب برای شروع بدنسازی چه وزنی می باشد؟

آیا برای شروع ورزش بدنسازی باید وزن مشخصی داشته باشم؟ آیا لاغری بیش از اندازه و یا چاقی بیش از حد مانع شروع ورزش بدنسازی می شود؟

ورزش بدنسازی چیست؟ چه فوایدی دارد؟

ورزش بدنسازی ورزشی می باشد که در آن بدن به شکل عضله ای و حجیم در می آید. چربی به حداقل امکان خود رسیده و بدنی روفرم پیدا می کنید.

اثرات مخرب ورزش بدنسازی بر افراد چیست؟

رزش کردن و داشتن یک بدن ایده آل و رو فرم یکی از بزرگترین دغدغه های اکثر افراد بخصوص، جوانان و نوجوانان شده است. در این بین گرایش افراد به سمت باشگاه های بدنسازی بیشتر شده است. حال جای سوال است که آیا ورزش بدنسازی باعث آسیب به بدن می شود یا خیر؟

آیا ورزش بدنسازی باعث لاغری صورت می شود؟

سوال اکثر افراد برای شروع ورزش این می باشد. آیا حین ورزش غیر از، از بین رفتن چربی های شکم و پهلو و لاغر شدن بدن، صورت هم دچار لاغری می شود یا نه؟

موارد مهم در رژیم غذایی افراد ورزشکار

در کنار تمرین، استراحت و خواب کافی. باید گفت که تغذیه کلید رسیدن به موفقیت شماست. پس داشتن رژیم غذایی اصولی در تمرین بسیار مهم است.

چطور شکمی لاغر داشته باشیم؟

امروزه رژیم غذایی نامناسب، استرس، بی خوابی ها و ورزش نکردن می تواند علت های اصلی بوجود آمدن شکم پهلو باشد.

هر آنچه برای کاهش وزن باید بدانیم

برای رسیدن به وزن ایده ال خود و کاهش وزن و یا افزایش وزن باید زید نظر مربی از برنامه غذایی مناسب خود استفاده کنید.

آیا افراد مبتدی برای شروع بدنسازی نیاز به برنامه تمرینی دارند؟

شخص مبتدی برای شروع ورزش خود مخصوصا ورزش بدن سازی نیاز به یک برنامه تمرینی خوب زیر نظر مربی های حرفه ای و خبره دارد.

برای افزایش حجم عضلانی به چه نوع برنامه تمرینی نیاز دارم؟

اینکه برخی افراد می گویند تو دوره حجم گیری هستیم یعنی چه؟ اصلا منظور از حجم گیری چیست؟ آیا حجم گرفتن برنامه تمرینی خاصی دارد؟ آیا در این دوره از برنامه غذایی خاصی پیروی می کنیم؟

تاثیر سرکه بالزامیک روی افراد ورزشکار چیست؟

سرکه بالزامیک نوعی سرکه می باشد که از یک نوع انگور شیرین فرآوری می شود‌ و تاثیر بسزایی بر پوست، فشار و لاغری دارد.

چرا باید یک مربی خوب داشته باشیم؟

مربی خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ چرا افراد برای ورزش کردن حتما باید مربی داشته باشند‌؟

چرا برای ورزش کردن نیاز به برنامه تمرینی داریم؟

آیا ورزش بدون داشتن برنامه ورزشی نتیجه‌ مطلوبی در پی دارد؟ آیا می توانیم خودمان بدون هیچ علم و دانشی برنامه ورزشی بنویسیم؟

درشت مغذی ها و ریز مغذی ها را بیشتر بشناسیم.

بدن انسان برای تامین انرژی مورد نیاز روزانه خود نیاز به مصرف مواد غذایی دارد. مواد غذایی را اگر بخواهیم به دسته های کوچکتری تبدیل کنیم به دو گروه ریز مغذی ها و درشت مغذی ها تقسیم می شوند.

نقش پروتئین ها در عضله سازی چیست؟

 بدن انسان برای انجام فرایندهای روزانه خود، نیاز به یکسری ریزمغذی ها و درشت مغذی ها دارد. پروتئین ها جزو دسته درشت مغذی ها می باشد که برای بدن بسیار مهم است.

بیشتر